zaterdag 15 september 2012

Meeste dromen zijn bedrog

Maar deze niet !!
Vrijdag kwam ik na een pittige dag op het werk thuis en lag er een brief op de mat die mijn hart een slag deed overslaan. De afzender was de beursorganistie ! Dus snel die enveloppe open scheuren !!! Er rolde al gelijk 2 vrijkaarten uit voor de kerstcreaties beurs in s'Hertogenbosch maar wat er in de brief stond deed mijn hart sneller slaan. Ik zal een stukje citeren:

Beste winnaar,  (wauw wat een mooi begin)

Onlangs heeft u meegedaan aan onze zomerse scrapwedstrijd.. bedankt voor de inzending.

U bent hiermee één van de gelukkige geworden voor een leuke prijs

      Gefeliciteerd, u heeft twee toegangskaarten voor de beurs KerstCreaties gewonnen!

Maar wellicht iets wat nog leuker is, is dat uw layout tot de top 3 behoord en een vermelding zal krijgen in het volgende nummer van de Cards & More.

Waaaaaaaaauuuw Wat gaaf, ik moest de brief eerst nog eens een keertje goed doorlezen om te laten doordringen wat er nu stond !!! Vlak daarna heb ik snel mijn scrap-maatje, mijn buddie gebeld want zij moest dit natuurlijk als eerste weten. Het toeval was dat zij op dat moment ook nog eens in mijn favoriete atellier stond en ik dus gelijk twee vliegen in een klap trof. Met zijn drietjes hebben we even een telefonisch jubbeldansje gemaakt !! Ik ben hier zo blij mee, het is zo'n geweldige eer op je werk !!

Dit is de layout die de vermelding mag gaan ontvangen.


 Ik ben zo super trots !! En het leuke is iedereen ziet ook gelijk één van mijn knappe dochters ;-)

2 opmerkingen:

  1. En dit is waar je al zo lang van droomde!! Een keer in een tijdschrift staan. Je hebt het verdiend want je scrapt geweldig mooi. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Meissie!!! Waanzinnig! Een droom die uitkomt! Ooh, en dan kan ik zeggen, die ken ik!!!

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen