maandag 26 maart 2012

tag march

Ja het is (nog) maart en dus tijd voor label nr 2.
Ik heb eerst het label geëmbossed met een embossingsfolder. Vervolgens heb ik distressinkt aangebracht met de blendingtool en even gedroogd. Hierna heb ik inkt aangebracht op het rillief door zachtjes met de pad over het label te wrijven. Nu is de embossing goed zichtbaar. De vlinders zijn uit grungepaper gestansd beplakt met dubbelzijdig tapefolie. Vervolgens heb ik wat snippers geknipt uit desingpapier en dit als een mozaïek opgeplakt. De open stukken zijn bewerkt met embossingepoeder (pas wel op verwarmen ivm verbranden van de tapefolie).Spray nog even met Perfct Pearls Mist, hierdoor ontsaat het waterdruppel-effect. De tekst-stempel is gestempeld met stazoninkt op sticky back canvas. Het canvas is gekleurd met stains en oud gemaakt met een rasp. Tim had zelf een houtnerf gestempeld maar deze stempel heb ik niet dus door het label te embossen met een houtnerf-stuctuur heb ik geprobeerd hetzelfde effect te krijgen.

2 opmerkingen: