maandag 13 februari 2012

On The Road


Een toepasselijke naam voor een nieuwe blog, want een tijdje kwam het er gewoon even niet van om te loggen. Maar ook voor deze nieuwe papierlijn van Bo Bunny.Vera vroeg mij om hier een voorbeeld mee te maken. Een ontzettend leuke -jongens-lijn maar zoals je kunt zien ook erg leuk voor jonge meiden!!
Kimberley is nu 16 en heeft haar scooter-rijbewijs gehaald. Ik hou soms mijn moederhart goed vast, zeker met nu met alle winterse lasten voor weggebruikers. Ik heb met de nestabillities radars uitgestansd van glosspaper, grungepaper en metalfolie. Dit werkt prima zolang je nestabillities met materiaal maar een kaar keer heen en weer door de bigshot haalt.
De radars van grungepaper zijn bewerkt met ultra thick embossingpoeder en distressinkt, de radars van metaaalfolie en glosspaper zijn bewerkt met alcholinkt en blending solution.
De foto's zijn trouwens afgedrukt op canvas, dit maakt de foto's nog stoerder,robuster! Op het achtergrond vel is een afrduk gemaakt met emossingpoeder van Cosmic Shimmer, deze geeft een metaalglans.
Ik vond het erg leuk papier om te verwerken en kan dus voor zowel jongens als meiden, dat bewijzen deze foto's maar weer. Vanaf zaterdag hangen deze lay-outs in het artelier van Scrap4fun !!

2 opmerkingen: