vrijdag 18 november 2011

Fragments of my life

Morgen geef ik mijn nieuwe workshop Fragments of my life. Deze workshop gaat dit keer niet op papier maar met papier... De configuration box van niemand anders dan Tim Holtz wordt omgetoverd tot je eigen memory-box die fragmenten van jouw leven bevat. Dit klinkt heel zwaar maar ik wil alleen maar uitdrukken dat deze box veel over jezelf kan vertellen. In het artelier Scrap4fun staat al een box waarin ik een ultiem moment in mijn leven heb verwerkt.
Voor deze kleinere box ben ik eerst tussen de oude kinderfoto's van mijn meiden gedoken en heb daar de mooiste uitgehaald. Er zitten een aantal kleine technieken in verstopt maar die ga ik je vertellen tijdens mijn workshop, dus kom deze volgen zou ik zeggen !!
 



1 opmerking:

  1. Leuk dat je nog een ander voorbeeld hebt gemaakt. Ik wens je alvast veel succes morgen en jammer dat ik er niet bij ben. Maar Sinterklaas is ook heel belangrijk nu met de meiden. Deze foto's zijn heel scherp en mooi genomen! Project ziet er toppie uit! Keep up the good work! Dikke knuffel Vera X

    BeantwoordenVerwijderen